Friday, April 22, 2011

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011

assalamualaikum...
hye..hye...
aku sgt excited pada hari ini!!!!!
yeaa..yea..yea...
for the first time...finally...
dapat jugak aku pergi Pesta Buku ni...jakun kan aku...alaa biase la aku bukan orang KL...so bile da study kat sini baru la ade peluang nak pegi...sob3..tetibe sayu pulak...

tadi...sebab over-excited,aku pun pegi la awal2...since hari ni adalah hari pertama,so diorang pun baru la nak set-up gerai2...tapi..nasib baik banyak yg dah bukak..kalau tak...terpakse la aku melongo kat situ..hehe..
tapi..memang aku sengaje je nak datang awal...
sebab...
nak jumpe...
seseorang....
iaitu...
..
..

..
..
..


tadaaaaa...
kenal tak??kenal tak??
sape yg kaki novel macam aku,sure kenal akak yg comel nie...


yeayy!!!aku memang gembira sgt...
sebab dapat jumpe dia...kecil molek je orangnye..aku rase macam makcik2 pulak bile berdiri sebelah die...
..
..
kak Suri memang peramah..sempat borak2 kejap...hehe
yea..dapat autograf...hehe..


tak sabar nak bace bile balik rumah nanti..dah lame gile aku tunggu novel ni keluar...hehee...
yes..dah ade benda utk aku capai 10 mission-impossible  aku tu..

haa...lagi 1..lagi 1...
aku sempat jumpe kak Siti Rosmizah jugak...
ape lagi..nak autograf!!!hehe



tapi tak sempat pulak nak amik gambo...huhu..x pe la...dah dapat beli novel die yg latest punye...ade diskaun lagi...jimat-jimat...


pandangan dari atas

nape aku rase hari ni aku macam makcik2 je nie??? T___T

alaa..posing aku nampak pelik laa...


sape-sape yg berminat nak jumpe kak Suri ni..boleh la datang lagi...tengok kat bawah nie...
dia ade sampai hari Ahad je tau...

okey la...penat dah nie..nak relax2...
(^_^)

(Rx : banyak duit aku melayang hari nie..huhu..)




4 hot people like this:

Unknown said... [Reply]

jeles2.. plan pegi 30hb sbab ade paper lg.. huhu

Fifieyqa said... [Reply]

aisya : hehe..xpe..xpe..exam dulu..nnti pun still leh pegi jugak kan.. =D

Ibnushukran said... [Reply]

haha.. mmng xknal..
kurang la baca2 novel ni..
xpe nnti nk try la beli satu tngok boleh habis baca x.. hehe

Fifieyqa said... [Reply]

ibnushukran: alaa...boys memang la..mane minat bace novel jiwang2 camnie..haha..tapi kalau nak try..ape salahnye kan..hik3..