Wednesday, February 8, 2012

Soda & ice tea : drama Thailand kegilaan aku!!



Assalamualaikum..sawadikap!!

Haaa masih ingat lagi pada drama ini?
Kalau tak salah aku,drama ni pernah tayang kat tv3..tahun 2003 kot...masa tu aku sekolah rendah lagi..darjah 6..

Dulu,aku memang hantu citer Thailand...ye la..masa tu korean drama baru je nak menyebok kat tv..tapi bila dah masuk sekolah menengah,terus je dlm sekelip mata, cintaku beralih arah..haha..aku curang!!
Tapi,memang kuat betul penangan Soda & Ice Tea ni kat aku..seriously!!
Aku ingat lagi..sebab tak dapat tengok citer ni,aku menangis gile2 sambil hentak2 kaki kuat2 sambil meraung-raung macam kucing mati anak...lepas tu mogok merajuk tak nak cakap dgn sume orang...gile kan aku?

Haha..rasa lawak la pulak bile aku kenang2 balik..obviously so so childish!..

But really..citer ni memang best gile pada aku...so sweet la si Atom and Pattaya ni...(I wonder la..parents Pattaya ni suka makan nasi pattaya ke??parents Atom tu pulak minat sangat dgn kimia kot?hoho)

Ahaa ade 1 scene yg aku masih ingat sampai sekarang..masa tu Atom tgh catwalk kat atas runaway but suddenly,she slipped and almost fell..and tententen..masa ni la Pattaya dgn machonye menyambut Atom dari terjatuh..oh my hero!!sweet banget!ok cuba bayangkan diri anda adalah Atom..auwwauww..tak tido malam la jawabnye..kehkehkeh..

Bestnye kalau jadi Atom...dapat pakwe macam Pattaya..tapi masalahnye,aku ni tak pandai catwalk..camne nak berlakon jadi makwe dia?..tapi kalau kangkangwalk aku memang terer la..pejam mata pun boleh..haha..

So,korang ade minat mana2 drama Thai tak??aku pun tak sure citer Thai ape yg best2 sekarang ni...
Hurmm tetibe rindu pulak nak layan Thai ni..uhuk3..






4 hot people like this:

Ednin said... [Reply]

Salam fieqa. Hehehe. Cerita ni my fav cerita jugak.. memang ikut la.. tapi last ep je tadapat tgk sbb sports.. Sehhh menangis doh! HAHAHA.

Cuba tgk Kuan Kamathep. My fav. ;)

anumuchan said... [Reply]

rasa mcm xpenah kot tgk cte ni.huhuu

fadh leyanie said... [Reply]

teringat nama hero citer tu pattaya tapi tajuknya tak ingat,.ada cter thailand wai rai(xpasti ejaan) high school pun best..:)

Fifieyqa said... [Reply]

Kak ednin : weee..kte sme2 emo la..
Kak anum: u should watch it..siyes..best..funny.sweet..
Yanie: oh..citer tu!minat gak..Ryu tu sgt menggoda la.haha