Sunday, April 3, 2011

...Erul oh Erul...


**ini adalah scheduled entry**

Assalamualaikum semua...
Kegilaan apakah ini kawan2???
Jam dah menunjukkan pukul 12.40 am(ketika aku tulis entry ni..hari sabtu ye..)..family aku sume da tido..dan aku dgn gigihnye..tak tido2 lagi...
Apekah sebabnye???ni semua penangan konsert tirai AF9 yg aku dok tengok tadi laa...
Kalau korang nak tau aku ni bukannye jenis kipas-susah-mati AF nie..x denye aku nak menderma duit aku utk Afundi tu...erkk..hehe..
Tapi...you know what..aku tertarik sgt dgn sorang pelajar ni...
Khairul Najmuddin bin Abu Samah..kenal tak yg mane???haaaa...ni la dia.. 
..
..
..
**
             Okey..aku tau..name glemer dia Erul..tak payah la nak cakap...haha..

Tapi..aku agak confused dgn maklumat yg diberi..pasal umur sebenar dia..actually dia ni 19 or 20 tahun??
Ye laa..kalau sebaya leh gak aku usha2..(okey..mood menggatai dah mai dah...sile cubit saya kuat2..haha)...kalau lebih mude..erm..x mau la..haha..poyo betul...tettt...

Bagi korang yg tengok konsert tu mesti tau kan dia nyanyi lagu ape...
Yup...he sang kpop song beb...gile arrr...1st time aku jumpe laki yg minat sgt dgn korea ni...(erm..dah nampak keserasian di situ..ahaha)
Bagi aku suara dia boleh tahan la..kalau digilap lagi kejap lagi boleh la buat album kpop pulak..mesti aku beli....tettt...
Okey...bercakap pasal imej dia...dia memang sesuai la dgn kpop style tu..nampak cool+macho+keren=awesome!!!haha..puji lebih2 pulak..

bukan ape..bile aku tengok muke dia..tenung muke dia..(eh..jgn lame2..dose tau..haha)..
 muke dia sejibik macam pelakon korea nie..tak tau la korang kenal ke tak..
..
..
..
tadaa...
**
pernah dengar name Lee Jin Wook tak??
soo..cube korang amik kanta pembesar takpun mikroskop ke...cube compare muke diorang ni..ade iras2 tak??tak tau la kalau memang mata aku yg rabun ni je yg nampak persamaan tu..

pastu pandang dari sudut lain..nampak macam nickkhun la pulak..
..
..
..

**
cutenye nickkhun nie..da macam pompuan aku tengok..haha..
..sah la mata aku ni memang da teruk..tengok mamat Msia pun da macam mamat korea..
ataupun memang sebab si Erul tu minat Kpop, so automatically..muke dia pun macam orang Korea jugak??haha..tak tau la...

**all pic credit to mr google yea...


 ehh..korang..aku dah dapat info terbaru pasal Erul ni..tapi tak tau la ni betul ke tak..
sememangnye..dia ni..
SEBAYA dgn AKU!!!haha..
and guess what..aku dapati aku ade beberapa persamaan la dgn dia..haha..jangan jeles you all..
setelah aku buat analisis(cehhh..poyo laa..)..ni la hasilnye..

  1. umur dia sama macam aku..20 tahun..
  2. dia study kat KL macam aku..tempat je lain..
  3. bulan kelahiran dia sama macam aku..Disember..
  4. dia minat Kpop..memang same betullah dgn aku ni..
  5. kalau korang perasan,dia ada siung(eh..betul ke istilah ni??bantai la..)..aku pun ade..saje je tak nak tunjuk kat korang...bezanye dia ade sepasang..tapi aku cume sebelah je..haha..

okey..cukuplah..tu aje..
ape??korang pun same jugak??haha..tak kesahla...aku tulis ni pun utk suke2..
bukannye nak mengade2 ye..cume kebetulan..huhu..











































0 hot people like this: