Wednesday, April 20, 2011

..patah hati bile ex-bf nak tunang...wuuwuu....

assalamualaikum...
sob3..kesat air mate kejap..sedih tau..
bile bf kite nak tunang dgn org lain...
sampai hati die buat aku macam nie???

oooo00.....
oohh...
kenape??kenape??
aku ni x layak ke utk die??
x cukup baik ke??
..
..

ye..memangg TAK la..
die tu sape..ko tu sape??
haha..dah le..

ape la aku ni..berangan x sudah...huhu..

ye la..yg kau cakap bf kau yg tak-pernah-wujud pun tu..
tak logik langsung..

-Ashraf Muslim-

hahaha...sgt la mustahil...suke2 je ko ngaku die tu bf ko??haha..

anyway...congratz for the engagement..sabtu ni kan??
bertuah tunang die..doktor pulak tu..
***tetibe pk..ishh nape la aku x amik course medic dulu???haha..***

semoge berbahagie hendaknye...
x sabar nak tengok tunang yg dia 'sembunyikan' tu...mesti lawa...
huhu..jeles..jeles..

papepun aku bangge dgn perubahan die...ye la..macam yg die cakap kat dlm paper tu...berhati-hati dlm pilih watak...tak nak adegan yg berpegangan tangan...bagus..bagus..
aku respek sangat!!!hehe..


(Rx : tetibe rase nak pergi Gombak la..nak melawat Pusat Perubatan Islam Al-Hidayah...)
 (^_^) ... (^_^)

3 hot people like this:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said... [Reply]

haaha~ sabau ajelah..ingtkn sape td =)

Ibnushukran said... [Reply]

hahaha.. ingat kan apa la.. cepat t0l nak kahwinnya.. rpenya putera idaman dah dikebas orang..

MiSz fiFiEyQa said... [Reply]

kak maera : haha..sabo je la..kdg2 saye ni senget sikit.. XD
ibnushukran : hehe..saje je nak buat gimik tu..bljr pun main2..ade hati nak kawen..haha..