Sunday, April 3, 2011

Nak suami macam Ustaz Amirul boleh tak??

**ini adalah scheduled entry** 

                                credit to mr google
    Ashraf muslim a.k.a. Ustaz amirul                                           


Lately..aku berkenan pulak tengok mamat yg ala-ala ustaz..yg muke dia bersih dan suci murni je bile tengok...and yg pakai spek..okey..nampak sgt macho and penuh kelelakian gitu..hahaha..
**mood menggatai dah datang daa..hoho**

{entri ni aku tulis laju-laju sebaik sahaje citer Ustaz Amirul tu tamat..dgn penuh semangat nie aku menaip..}

Erm..okey la..aku bukannye nak cerita pasal lelaki idaman ke ape nie..tapi aku nak cakap pasal ending citer Ustaz Amirul tu..wuuwuuu...
Walaupun aku x sempat nak follow citer ni dari awal..tapi tau ending dia pun okey la..huhu..memang rezeki aku la balik cuti ni dapat tengok..

So..ape pendapat korang tentang ending citer nie??adekah anda berpuas hati???
Aku menangis tau tengok ending citer ni..sob3..cover sikit..hehe..biaselah..pompuan..cepat noo nak tacing2...girls..sape yg x nangis tu..korang memang tough la..ke memang aku je yg cengeng??haha..

Bagi pendapat aku sendiri, aku puas hati la dgn ending dia..ye..Adawiyah meninggal akhirnye akibat kanser yg dihidapinya...aku rase itulah yg terbaik..Adawiyah takkan terseksa lagi ye tak..ye la..nak tanggung derita sakit and derita hidup bermadu ni..err..derita ke??hehe..lain org lain la yg dia rase..tapi ape yg aku tengok...Adawiyah tu asyik kena bersabar je dgn kerenah Munirah..so..utk puaskan hati semua org..salah sorang mesti kena berundur or mengalah..and dlm hal ni Adawiyahlah orang tu..x pe la..mase dia meninggal tu pun,muka dia nampak bahagie je kan..so kire berbaloilah kesabaran dia selama ni.

Memang susah kan hidup bermadu ni..kena banyak bersabar..kena selalu bersangka baik...yg penting..suami kena la adil...kena jaga hati isteri2..kena faham..pompuan ni memang kuat cemburu..huhu..ehh..da masuk bab munakahat pulak aku ni..saya bukan Ustazah Afiqah yg layak nak komen lebih2 pasal bab2 ni..hehe..kena la tanya pada yg pakar ye..

Dalam citer ni..bagi aku, Ustaz Amirul tu dah cube sehabis baik utk berlaku adil pd kedua2 isterinye...walaupun nampak macam kadang2 dia lebihkan Adawiyah tapi tu sume sebab Adawiyah tu sakit..so..perlukan lebih perhatian..ye..memang mase tu Munirah tgh pregnant..tapi..walau apepun...Amirul tu x pernah abaikan dia..sikap dia ni dah berjaya memikat aku..haha..sweetnye kalau dapat suami macam ni...ehhh..da mengarut2 pulak minah sorang nie..eheheh...


credit to mr google 
                                                      
Lepas ni..citer ape pulak ye??x perasan pulak aku dgn iklan2 kat tv tu..

Okeylah..tu je yg aku nak komen..x tau nak membebel ape lagi dah..
(^_^)

(Rx : sangat suke tengok eira syazira pakai tudung labuh dlm citer ni..nampak ayu je..hehe..)

0 hot people like this: