Thursday, February 24, 2011

Omo...om0..i'm addicted!!!

 Salam...wah rasenye dah lame aku x update bl0g c0m0t nie..(cewah..padahal baru je 2 hari k0t..haha)..so ade sape2 rindu kat saye x?(rasa cam nak lempang je minah ni kan?haha)..btw,sekarang ni aku memang tengah ketagih sangat...x tau la nape susah sgt nak tinggalkan benda nie...0ops..k0rang jgn pk yg bukan2 lak ek...yup,its true dat i'm a druggist(baru wannabe je)..
But n0w,aku ketagih dgn benda nie..
Ye...ape lagi kalau bukan K0rean drama...
Even skarang ni keje melambak2 tapi aku still curi mase tuk layan bnde ni..isk3..teruk kan...macam mane la result x hancur macam ni...huhu...
And 0ne m0re thing is...bl0gging...hari2 mesti aku akan bukak bl0g wpun x de benda nak update...sampaikan kekadang tu,tengah2 taip assignment,tetiba jari yg runcing ni melenc0ng bukak bl0g plak..ahh sudah..akibatnye aku terpakse stay up nak siapkan rep0rt!(malam tadi l0rh..huhu)padan la dgn muke aku nie!!bukan ape..aku ni jeles sgt bile tg0k 0rang lain leh update bl0g hari2...aku ni?hurmm..tahan je la..sabar2,nanti free,k0 merapu la banyak2 ye-m0n0l0g dalaman-
So,since rep0rt pun dah hantar pagi tadi,b0leh la aku nak update kan?hee..tapi hujan petir la pulak skrang ni...bc0z aku memang nak lepas gian sgt,aku sanggup d0wh taip gune f0n cikai aku ni...phew..penat sey jari2 aku ni menari2..tapi x pe la..demi bl0g yg kusayang...
Haaa..di kesempatan ini,aku nak ckp tqvm kat k0rang yg f0l0 bl0g c0m0t nie...k0rang memang h0t la!!sejak j0in facebl0g hari tu,f0ll0wer makin b'tambah,walaupun x la banyak mane pun..but,i'm happy!n0mu.n0mu.n0mu..thx facebl0g!!u r great!!
Okey la..tangan da cramp..nanti bile da b0leh bukak lapt0p aku sambung lagi...daaa!!
(**since i'll bc0me 20 diz year,i'm waiting f0r da lucky 20th f0ll0wer f0r my bl0g...if it's a gurl,we can be bff...0r if he is the 0ne,he can be my bf l0rh...h0h0..lol...

p/s : wah,k0 ingat ni cabutan bertuah ke?? ;-)



gambar nie x de kena mengena dgn en3 nie..saje je nak letak coz dah lame x menggedik2 dgn blog sendiri..haha..


0 hot people like this: