Sunday, February 27, 2011

***fening=pening=pusing=runsing***


^^assalamualaikum^^
..salam hujung minggu korang..

minggu ni aku busy2 sangat lorh...banyak lab report nak kena taip..alhamdullillah..sekarang ni baru je siap..nak tercabut tangan aku nie..
anyway,nak ucapkan congratz kepada akhma kerana menjadi the lucky 20th follower for my blog..maaf ye..x de hadiah nak kasi..haha..juz p'hargaan yg x t'hingga je..tapi x lupe jugak kepada followers lain yg memang hot2..hehe..kamsahamnida..(cewahhh..macam berjuta je kan follower aku..lol..)

actually..sekarang nie aku  tengah pusing memikirkan dress ape yg aku nak pakai untuk pergi dinner kolej sabtu depan..hurm..tema dia red and white...then, aku x beli pun lagi baju.nak paki baju kurung je la..tapi x de color yg macam tu..huhu.. 
kalau pakai baju ni..lawa x??
..
..
..
..




..


wah...jubah ni lawa la..tapi macam x sesuai je dgn aku..lagipun bajet x de lorh..huhu..


then...the following week, saturday jugak..ade dinner fakulti pulak..
tema:1001 nite...black and gold... 
huaaa...mane aku nak rembat baju nie??
tengok kat google, jubah yg lebih kurang sama dgn kat atas tu..
..
..
..
..
..


..
lawa giler sey..huhu..tapi dalam mimpi je la aku leh pakai..sob3... =_____="

so...the conclusion is : what should i wear for both events??kang aku x datang rugi pulak..dah bayar mahal gile...huhu..




0 hot people like this: