Thursday, February 10, 2011

....GaTaL!!!!!.....

....ehhh...ape yg gatal tu????hehe...sebenarnye aku la yg gatal...eh...bukan gatal yg bukan2 tau...tapi gatal nak tulis en3 baru..hehe...phew~~~~lega gile exam dah habis hari nie...rase macam nak menjerit 1 kolej je...haha...tapi tu la...nak happy sangat pun x boleh sebab aku rasa exam kali ni hancur-lebur la...dushh...dushhh..rasa macam nak tumbuk diri sendiri je sebab x study betul2....kenapa la aku jadi macam ni ek???aku rase kena jumpa kaunselor la..biar kena sembur sikit...baru la aku x terus berangan2 je...
            okey...sekarang aku x tau nak tulis ape dah...tak pe lah...nanti malam la aku membebel lagi..sebab lepas ni aku nak keluar beli barang dgn kawan aku...so...nak pk pun macam x de idea je...hurmm...
              so..just make it short...see you tonight!!! ^_^



maaf la...pic ni x de motip pun.....rase macam kosong je entri ni...so rase macam nak letak gambar kamera ni...lawa la pulak.....hehehe....
      

0 hot people like this: