Wednesday, November 2, 2011

♥♥♥ Happy birthday my sweethearts!!! ♥♥♥

3/11 : my mom's bday..(it's tomorrow!!)
4/11 : my dad's bday..

Best kan...boleh celebrate same2...macam ade chemistry je dorang ni kan...bday pun nak dekat2...hik3..

Kalau nak cari laki yg bday dia sama or dekat2 dgn kita boleh tak??ye la...nanti boleh jamakkan sekali kalau nak celebrate...jimat kos...haha...

(ciss...padahal aku sendiri pun tak pernah celebrate....teringin jugak rasenye nak kena baling dgn telur or dibedakkan dgn tepung...ok tak...tak nak la...kalau kena baling dgn duit takpe la jugak..ahahaha.....**aku bukan mata $$$$ ***)


( Rx: tinggal 2 paper je lagi...x sabar nak balik!!!!nak sembelih lembu!!!eh..nak tengok org sembelih lembu... :D )
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 hot people like this:

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

wahhhh...birthday selang sehari ja....so sweet..ehheh

yeahh..ila pun esk nak balik kg..ehhehe

Mya said... [Reply]

aww bestnya birthday dekat2! sambut sekali je. meriahhh =D

MiSz fiFiEyQa said... [Reply]

ILA HonEyBuNNy : sweet kan...ehehe

Mya : hehe..tu la..kadang2 beli 1 kek je terus..