Thursday, March 10, 2011

... =_____="....saya rindukan dia...sob3...


assalamualaikum...
hari ni semua orang tegur..kenapa aku macam x de mood je??hurrmmm...entah le...aku pun tak sure..
nak tulis entri ni pun macam x bersemangat je..
tapi..for sure...
aku riiinnnduuu sangat kat DIA....
haaaa...sape???
my BFF la..not BF okey..hehe..
..
..
..

..
..

..kenangan terindah..
i miss you lorh..huhu..


nama dia Dilla...
actually dulu dia study kat sini jugak..tapi tetibe dapat tawaran buat medic kat Indon pulak...
at first, mase dia tanye whether she should go or not, aku nak je cakap..x payah pergi la..huhu..
tapi since ni merupakan harapan parents dia..aku galakkan je la dia pergi..even nanti aku akan keseorangan..ye la..she's the only BFF i had here at the beginning of diz 1st year...
kata orang..kalau kita sayangkan seseorang kita kena lepaskan dia pergi if that is for her own sake...

sekarang..aku tengok kat fb..she's happy with her life..
soo..aku pun kena la happy2 jugak..ye tak..
Dilla memang kawan yg baaaiikkkk..hehe..dulu masa mule2 masuk UKM nie..aku selalu sakit2...and dia la yg selalu ambik berat pasal aku..huhu..
(da mula nak touching nie..sob3)
thanks for being such a FABULOUS friend to me!!!

sebenarnya...hari tu..kitorang plan nak jumpe..sebab kebetulan dia tengah cuti sekarang ni..dia datang KL..
tapi..malangnye..hari tu aku ade program lain..
x dapatlah nak jumpe dia...
entah bile dapat jumpe dia lagi..
kalau setakat call..dengar suara je mane puas kan...

x pe la..mungkin next time...
or maybe one day..we'll work under one roof..
in the same hospital..hehe..who knows??

~~~Rx : friends are easier lost than found....just appreciate your friends...sementara mereka masih ada di sisi kita.. (^__^)  ~~~


..QUOTES OF THE DAY..



0 hot people like this: