Thursday, March 17, 2011

hasrat di hati nak beli handphone baru...coz yg lame tu da nazak..jns touchscreen pnye..any suggestion??plez..help me think abt it..hehe...

hasrat di hati nak beli handphone baru...coz yg lame tu da nazak..jns touchscreen pnye..any suggestion??plez..help me think abt it..hehe...

Answer here

2 hot people like this:

apple hijau said... [Reply]

CikAppleHijau punya henpon pun dah nazak..uhuk uhuk...hajat dihati nak tukar yg touchscreen tu tapi asal gaji jer duit abis bayar yuran la, bayar bil lah, bayar itu ini lah...udah nya pakai jer la apa yg ada...sedih...

MiSz fiFiEyQa said... [Reply]

oh..ye ke..kite serupa..sob3..sebenarnye..nk tukar sayang sebab tu present dr ayah..tapi kalau da rosak nak wat camne kan..huhu..