Sunday, March 13, 2011

..DiNNer LaGi...1001 NigHt..



...selamat datang...
~~gaya seorang penyambut tetamu kat hotel 5 bintang~~..haha


....hye..hye...assalamualaikum...ahlan wasahlan...
malam tadi aku pergi dinner fakulti...bagi aku..dinner malam tadi lagi best dpd dinner kolej hari tu..
makanan pun memang sedap n banyak..ye la..buffet kan..
memang x muat perut aku nak sumbat semua makanan tu..huhu...rugi lo tak dapat rasa semua makanan..
persembahan pun awesome..
filem pendek oleh 4th year memang lawak..
sampai nangis2 aku ketawa...
hakhakhak...kahkahkah...
sungguh x sopan anak dara ini..kih3..


Dinner Fakulti Farmasi 2011


tapi...ade jugak yg x bestnye...sebab ape???
ye la...aku x dapat nak amik gambar banyak2 mase dinner tu..sob3...
sedih2...selalu je macam ni tau...aku nak jugak ade kenangan mase dinner2 macam nie...hurm...

memang la semua orang look gorgeous n handsome2 belaka malam tu...
tapi..at least..bagi aku yg biasa2 ni nak jugak bergambar...nak jugak..nak jugak...
x pe la...maybe next year aku boleh amik gambar banyak2 sampai pecah kamera...hahaha...

okeylah..nak cerita nie...pasal kawan aku..dia memang bertuah la malam tu..
dia menang lucky draw...
a trip to Cambodia you!!!! worth RM 1400++...
memang betul2 lucky la...
bile agak2nye aku akan bertuah macam tu???huhu..
..
..

..
nie la kawan aku yg bertuah tu..hehe..
congratz!!!!hehe..ko dapat publisiti kat sini..he3...

okey...aku memang x amik banyak gambar...sooo..ini je yg ade..sob3.. T_____T
dengan assistant class rep...haha..


aku suke sangat dgn lif ni...
cak!!!!!klik!!!!
lawa kan corak dia...
sebenarnya ade red carpet kat dalam..tapi x sempat nak snap2...ala...amik la blue 'carpet' nie..haha..


haaa...aku sempat skodeng beberapa shoes yg dorang ni pakai...and yg paling mahal yg aku jumpe adalah yg ini...hehe,,
..
..


..
..


taraaaa....

Vincci you...huhu..aku rase mahal la kot..

aku pakai wedges bisa je..tu pun tengah ade sale mase aku beli tu...haha..
haaa...cari2 mana satu kaki aku???


okey la...that's enough...
aku nak sambung buat assignment nie...
tataaa....

(Rx: aku dapat jawapan kat fs aku..komen pasal blog ni...unanobish nasihatkan aku supaya ubah template sekarang nie n buang widget2 yg menempel kat sini...huhu...tapi aku x tau sangat nak buat..erm..memang x tau sebenarnye..nak buang pulak rase sayang..huhu~~~macam mane ye~~~)



0 hot people like this: