Sunday, January 1, 2012

sandarkan pada kenangan~~

 

Assalamualaikum..

ini bukan lagu Siti Sarah dgn Jamal Abdilah…harap maklum..

 

2012-01-01 09.52.39

tinggal kenangan…selamat tinggal sayang…aku akan selalu merinduimu… T_T

..

..

….patah tumbuh hilang berganti…

selamat datang sayang!!!(nampak macam aku ni curang pulak..cepat je cari pengganti..hehh)

2012-01-01 09.40.20

lepas bangun tido pagi tadi aku pegi tukar kalendar baru..kalendar 2012…

ohhh…dah 1 Januari 2012 rupanye..perasaan aku???hurmm..heartless..tahun sudah baru orang masih lama jugak.. +_+

tetibe pagi2 tahun baru ni tangan gatal nak menulis…yeah..aku memang gatal…disebabkan kegatalan aku inilah aku selalu menggaru-garu kepala yg tidak gatal semasa sedang berada di dalam exam hall… =.=”

3 Januari 2012 : final exam dah start..sekarang ni aku dah ketaq lutut…ketaq tangan…ketaq kepala…ohh…dushh..dushhh..

XXX fainted XXX

(Rx : motif entri hari ni : nak rasmikan entri utk tahun 2012..itu saje!!sekian…)

2 hot people like this:

Amierah Nabillah said... [Reply]

hehe comel! selamat tahun baru dear! :D

Mya said... [Reply]

hepy nuyer awak:)

ps: sory mya lama tak berkunjung sobs...