Monday, January 9, 2012

patah seribu hatiku bila mengenangkan bahawa rupa2nya dia sudah menjadi suami orang!!!

 

Assalamualaikum..

 

sehat patah hati9B66O

hati gwa retak..sape mau repair woo??

 

hari ni gwa frust lagi beb…entah berapa kali nak frust daaa..

penat dah nak frust menonggeng sebab exam tadi…alaa…patah hati sebab exam tu adalah perkara biasa bagi seorang student kan..normal la tu..haha…tapi sebenarnye aku takde la frust mana pun…sebab aku memang dah redha je tadi…hehe..

 

ermmm..perasaan aku sekarang ni sama dgn perasaan aku bila aku tahu orang yg aku admire rupa2nye suami orang!!!omo..omo..otoke??…haha..ehh..ni bukan orang yg hari tu tau…ni orang lain..hehe…nampak sgt ke aku ni mata keranjang??tettt…

 

takde la…masa tu…aku ade la ter-minat kat sorang laki ni…aku suka sangat tengok dia senyum..keh3.…tapi rasa tu tak lama mana pun bila tiba2 aku nampak ade sorang perempuan yg dukung anak kecik berdiri kat sebelah dia…err..sape lagi kalau bukan isteri dia…hahaha…

 

serta merta patah seribu terus hati aku…haha..nasib baik la aku tak serius mana…just suka2 je…kalau tak..tak sanggup aku nak berangankan laki orang….bercinta dgn suami orang???hisshhh…mintak jauh laa…seram je bunyinye..huhu..

jadi..jadi..

utk menzahirkan perasaan aku sekarang ni…izinkan aku nak feeling2 dgn lagu ni kejap yerkk…ehemm…ehem…

..

..

Lagu: Patah Seribu
Artis: Shila Amzah

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah…

..

..

(p/s : aku suka gile dgn lagu ni…hehe..)

moralnye di sini :

1-jangan sesekali jatuh hati kat laki orang..nanti frustrated!!  T_T

2-kalau tak dapat jawab exam dgn baik, jangan frust..redha je.. (^_^)

3-tapi kalau masih rasa frust jugak, marilah ramai2 nyanyi lagu Patah Seribu…haha..

 

(Rx : entah ape aku mengarut ni…harap maklum…orang tengah frust la katakan…sekian,terima kasih..)

4 hot people like this:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said... [Reply]

jgn-jgn-jgn amik laki org...melainkan bini dia pinang u.hihi~

fadh leyanie said... [Reply]

lelaki boleh kahwin 4 + madu dapat paung emas..eceh !

m said... [Reply]

alololooo bucuk2... tapi kalo aaron aziz jadi yg no.2 or 3 pun sanggup! heee =p

Fifieyqa said... [Reply]

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail : haha..kak maera..insyaallah tak akan..

fadh leyanie : payung emas??takpe la..pakai payung 7E je..hik3..

Mya : haha...sanggup2..no 10 pon boleh..ehh??