Tuesday, August 30, 2011

Salam Perantau buat blogger..


***harap maklum...ini adalah autoposted entry...jadi kalau hari ni bukan hari raya,jangan salahkan aku..hahaa..***


Assalamualaikum...


 **my 4th doodle..


Oleh kerana aku terlalu excited utk wish hari raya dlm bentuk doodle,maka aku dgn gelojohnye telah menyiapkan “kad raya” ini awal2...sebab tu nampak agak messy dan kaku di situ..rasa macam nak re-do je..tapi..lantak la...aku takde masa la nak edit balik..banyak lagi keje tgh beratur...haha...

pastikan korang baca tau “kad raya” aku yg tak seberapa nie...kah3..
(^,^)

(Rx : 11 september ni aku dah balik kolej....alahaiii...)

2 hot people like this:

Azie Rashid said... [Reply]

huaaa..azie 10september da nak g blaja balik...selamat hari raya =)

p/s : kita sama lah! suka pink purple juga

anumuchan said... [Reply]

comelnye doodle nih..selamat hari rayeee^^