Thursday, February 7, 2013

ohh sesekali ku rasa teringin…

 

Assalamualaikum…

sesekali ku rasa teringin untuk..

..

..

..

..

BERCINTA DAN KAHWIN MUDA macam kawan2 seusia aku…

ehh ehh..ape aku merepek ni…

eheh…even sebenarnye terkadang ade je perasaan jaki dgn kawan2 yg dah bersuami…hohoho…tapi bukan itu perkara yang nak aku luahkan hari ni ye..

hurmm…sebenarnye kan…aku teriiiiiiiingiiiiiiiiiiiin sangat tau nak pergi PANTAI!!

(anda boleh ukur tahap keinginan aku berdasarkan perkataan teringin tu..)

sebab seumur hidup aku, memang aku tak pernah even sekali pun menjejakkan kaki kat pantai!!

unbelievable??BELIEVE IT!! (konon2 Ripley’s Believe It or Not leteww)

sedih kan??…uhuk3…cepat kasi tisu kat aku…sobss

8236442happytwolittlegirlshavefunand[2]

aku teringin nak berlari berkejaran secara barefoot kat pasir pantai macam ni…mesti best kan…tapi kalau lari2 dengan hubby lagi best kann…boleh berangan nyanyi2 lagu Hindustan…alololo so suuweet….ngehngeh..

 

beautiful_beach-other_thumb

panjat pokok kelapa kat tepi pantai pun best jugak ape…berangan jadi monyet kejap..haha

 

Thebesttopdesktopbeachwallpapershdbe

aku nak jugak rasa berjemur kat bawah cahaya matahari pantai…sunbathing macam minah2 saleh…amboiii…tu dah lebih tu..

 

orangesunsetonthetropicbeachbackgrou[2]

lepas tu..time senja..tengok sunset pulak…alahaii romantiknyeee…ngeeee

 

Starfishbeachwallpaper730x700_thumb1

bagaikan diriku tapak sulaiman…terdampar di pantai berlagu sepi…

 

8775beachphoto_thumb1

aku teringin nak tengok dasar laut…dengan air yg jernih macam ni…Subhanallah..cantiknye…snorkeling pun okay jugak ni…tapi tu la..aku ni mana reti nak berenang…huhu

 

beach_thumb1

last but not least, nak jugak jadi macam budak2…membina istana pasir di tepi pantai…sambil mendengar bisikan ombak rindu yang menghempas pantai hati ini…sambil menikmati bayu yang berpuput lembut menyapa pipi ini…ecehh..dah berbunga2 pulak ayat aku…mihhmihhihh

kawan2 yg rapat dengan aku tau la…aku sering merintih pilu (ayat novel tu) sebab terkilan sangat…up till now, hasrat impian angan2 aku nak menjejakkan kaki kat pantai tak pernah kesampaian..even dalam mimpi pun aku tak pernah rasa… :'((

agaknye…bile la aku dapat melihat keindahan pantai depan2 biji mata aku ni??takkan nak tunggu bila dah tua kerepot nanti kot??tu pun kalau panjang umur la kan…

hurmmm…takpe la…yg penting nanti time honeymoon ai nak paksa hubby ai bawak ai menjelajah pantai…tak kira…ai nak jugak pi pantai!!…lepas tu ai nak ber-camwhore and ber-selca sepuas hati ai…ye lahh..sebagai bukti wish-comes-true…biar meleTOP kamera tu pun takpe! **amboiii berpandangan jauh betul budak ni…ke jauh berangan tak tau lah…isk3

semoga…suatu hari nanti…impian aku akan jadi kenyataan..amin..

xoxo

(Rx: hah..amacam ending Setia Hujung Nyawa tadi??suke??aku macam kompius sikit..haha..tak kesah la kan…asalkan happy ending…kepada Ikram, saya sedia tunggu awak…saya akan setia dengan awak,sampai hujung nyawa saya…nanti kita g pantai sesame yee..hihihi)

2 hot people like this:

fadh leyanie said... [Reply]

serius ke tak pernah pi pantai,tak boleh nk terima kenyataan ni..haha,nanti ui kawin dgn ikram jempot ai taw buat majlis kt tepi pantai..:D

Fifieyqa said... [Reply]

@fadh leyanie

huhu terimalah kenyataan..mmg tu realitinye..okeyhh..nanti kalau jadi yanie jadi vvip kitorang..haha