Friday, September 27, 2013

Happiness overloaded: berjumpa dengan Forteen & Tomok @ Berjaya Times Square for BOH event!! ^__^

 

Assalamualaikum…

it has been quite a while kan since I wrote my last post…

actually lama dah rasa nak update belog ni tapi since the new semester has begun just a few weeks ago, I’ve been really busy with my classes on top of my FYP’s lab works…guwa dah final year beb!!macam tak caye pulak..rasa macam diri ni masih budak2 yg naif dan tak matang je…hahaha

well..that’s not my main point here…nak cerita pasal my hectic life as a final-year-student tu macam klise sangatlah kan…nak cerita pasal progress research yg lembab macam siput..pasal rasa stress sepanjang buat tesis ni…semua tu sume orang pun tengah rasa sekarang ni…  =..=”

so what I’m gonna share in this post is all about my excitement or should I say kejakunan selepas bertemu dengan artis…hahaha…hoiii bunyi macam desperate sangat kan…memang pun…memang aku dok KL ni dgn impian dapatlah jumpe retiss walau hanye sekali pun jadi la…

and at last…my dream came true!!yayyy!!hoyeahhh..  **excited kemain**

it was something unplanned sebenarnye…ketika itu aku sedang mendengar radio Hotfm bilamana aku terdengar announcement yg mengatakan bahawa pada hari Sabtu, 21 September 2013 (yg dah berlalu) akan diadakan satu event BOH Saya Sayang Malaysia di Berjaya Times Square…lebih kurang cenggitu la bunyinye…(skema gile ayat guwa!)

 

and the guest artists were Forteen & Tomok!!!omgeeee…

 

mula2 tu aku tak simpan harapan tinggi melangit sangat la kan…ye la aku expect time tu nanti mesti ramai gile orang…dan mesti aku takkan dapat tengok dorang depan2 dekat2…dan kemudian mesti aku akan rasa kekecewaan yg teramat sangat…(ohh drama sungguh!)

but….I was wrong!!!

masa aku sampai tu crowd kat TS takde la ramai benar…okey dalam hati dah berbisik, ade harapan ni…hehehe…masa tu aku sorang2 je…ye la kawan2 aku sume takde la jakun sangat macam aku ni haa..aku je yg tergedik-gedik nak jumpe retisss…tak kesah la kan…bukan menyusahkan orang pun kannn…

at that moment, event BOH tu dah start dah…ade Kieran Hot fm & Hunny Madu Fly fm tengah berceloteh atas stage…ni pun first time nampak dorang in person…mestilah jakun…Hunny tu cantekkk la sangat hoiii…putih melepak…Kieran pulak sempoi je…

 

capture-20130927-022453 capture-20130927-022529

and I got replies from them… ;D

 

ni la first time aku dapat berdiri dekat dengan stage…mula2 tu aku berdiri kat luar line merah tu..tapi time performance nak start, sume orang terus menyerang masuk menceroboh seat media…hahaha..aku pun haruslah join the club…dapat seat ke-3 dari depan kot…hohohoh…view memang clear gile la kann…ngeh3..

 

BUrMW23CYAAjxyo

okeyhhh…pic stolen from Hot fm punye instag kalau tak silap…haha..aku tak sangka aku dapat masuk dlm gambar even memang kecik cenoet gile kan…nampak tak nampak tak??aku dah circle siap2 lagi…mih3…time tu kantoi guwa tengah khusyuk me-record performance retis2 kite…

around 3 pm camtu, barulah Forteen muncul…when my eyes caught their arrival, I was like….arghhhhh…hampir terjerit hokeyyy sebab overexcited plus jakun bergunung2…rasa nak pengsan pun ade…haha…hadoilaa ini budak…

siap record bagai time dorang jalan…ye la dah alang2 dorang punye seat tu dekat, memang takkan kulepaskan la peluang yg aku rasa once in my lifetime ni…

omgeeeee…rasa nak pengsan tengok Ariz senyum sambil lambai2 kat fans dorang…okey dlm video ni takde la…harap maklum..Ariz is my bias okeyy…aku dah chopp dulu…hahahaha..

BUsbwZrCcAEoiSw

ehhhh…One tengah pandang aku lah!!!hehehe perasan!!

time dorang perform, aku tak amik gambar sangat, terus record video je senang…hahaha..so these are printscreens from my video la..nak uplod video full emang tak dapatlah..berkurun baru siap kot…

forteen cant take my eyes off you TS.mp4_snapshot_00.36_[2013.09.27_01.51.50]

They performed two songs…the first one was Can’t Take My Eyes Off You…ohhoiii memang I can’t take my eyes off them all la time tuu…sumenye smart2 hensem2 belaka!!melted…fainted!!   *__*

 

forteen KITA TS.mp4_snapshot_00.35_[2013.09.22_09.45.43]

next mestilah lagu hit dorang, Kita…alahaiii comeynyeee Ariz ni…ngeeee

forteen KITA TS.mp4_snapshot_01.37_[2013.09.22_10.37.41]

time ni la Ameer turun to approach the fans…uhuuu dekat gile wehhh…

tapi tu la kan…kejap sangat Forteen perform..as soon as habis nyanyi lagu Kita je, dorang terus pergi…sebab ade show kat USM malam tu…busy beno kann..

apepun….aku memang sangat berpuas hati plus hati berbunga2 sebab dapat jumpe dorang esp my dear Ariz Lufias…ecehhh…  ^________^

lepas Forteen balik, aku ingat nak balik jugak tapi aku fikir dah alang2 ade kat situ, lebih baik aku tunggu kejap kan for Tomok pulak…aku minat jugak kat papa Arrian ni….cumanye time tu dia sampai lambat sikit..ingatkan tak jadi datang…

tomok berlari TS.mp4_snapshot_03.51_[2013.09.27_02.16.35] tomok berlari TS.mp4_snapshot_04.19_[2013.09.27_02.14.42]

kiri : time ni Tomok nak bagi goodies bag kat penonton…

kanan : “Iye arrian kat rumah..dia tak ikut..dia kalau ikut habis semua event ni”…bile kitorang tanye mana Arrian..mesti Arrian lasak orangnyee…

 

capture-20130927-022054

and yeahhh…I got a RT from Tomok!!!  ;DDD

 

capture-20130927-023451

last but not least…this is the giant BOH cup that was successfully listed in the Malaysia’s Book of Record…congrats!!tak tau la sekarang ni masih ade lagi ke tak kat TS tu…

 

overall…aku memang super duper happy sangat…memang penat aku sume hilang la time tu..dan tido juga dihiasi dgn senyuman yg mekar di bibir..gituuu kann…haha

 

Rx : guwa harap guwa akan berjodoh dengan artis lagi lepas ni…alahaii rugi betul tak dapat amik gambar dgn Ariz hari tu…harap jodoh kami kuat la…hahahaha… **syiokksendiritahapannoyinggile**

0 hot people like this: