Tuesday, May 1, 2012

Melukis adalah terapi yg berkesan utk orang2 yg frust!!! (^___^)

  


Aku sangat frust hari ni.... (=___=)


tadi aku pegi Pesta Buku....tapi gile ramai punye orang....Memang lautan manusia betul la kat PWTC tadi....fuhh..fuhh...oxygen please..oxygen please!!


lebih kurang macam masa aku pegi tengok SNSD hari tu....



Last...last...satu hape pon aku tak dapat...


dapat penat je...Hampehhh...



novel SSID yg aku cari tu dah sold out rupenye...patut pun x jumpe bile aku cari tadi...



Arrghhh....mencikk...mencikkk!!!



Tadi ade kartunis yg lukis2 potret orang tu...cantekk sangat...


Ingat nak buat jugak tadi...boleh buat kenangan...



tapi tu la...mood da terbantut pulak... ;(



And here I am....


tetibe aku rasa nak melukis pulak....



utk melampiaskan kekecewaan yg merantai jiwa ini...



ecewaaahhh...takleh belaahh betol!!



Sometimes....


drawing can render myself happier and allow me to forget and throw away all the pain and sorrowness...far far away...


Shuuhhh...shuuhhhh...nyah kau dari sini!!!


Okey la...malas nak cakap banyak...


Assalamualaikum... ♥♥♥


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 hot people like this:

P U C A T said... [Reply]

comel gambar die:)

zOeY zAu YaH said... [Reply]

berbakatnya..kalau sayalah lukis org lidi je haha

MiSz fiFiEyQa said... [Reply]

@P U C A T hehe..cincai2 je pun..tq.. ;)



@zOeY zAu YaH haha..just tiru lukisan orang pandai la..ehh..org lidi ok ape.. =D