Thursday, January 27, 2011

...lecture...kuliah...dan...mengantookkk!!!!!.....


LOKASI : BSH 4, Fakulti Farmasi UKM


.....tadaa...ni la dia tempat aku dengar lecture tiap2 hari...(actually tempat aku tidur mse lecture)...bayangkan la...kelas sesempit ni terpaksa disumbat dgn 92 org student...isk3...mmg x cukup oksigen la dok dalam nie...aku sgt la beruntung kerana berjaya dok depan2...row ke 2 dr dpn...(sile lihat pic..yg ade purse pink yg striky gile..haaa...tu la fixed port untuk aku n geng..haha)...


haaa...ni pandangan dr blkg...nampak kan betapa dekatnye aku dgn tmpt lecturer berdiri..directly proportional gitu...tapi masalahnye..aku dgn penuh keberanian boleh lak sedap2 beradu mase lecturer tgh cakap2...memang hebat la...isk..ape nak jadi nie...tapi tu la..ape yg boleh aku buat...memang asal lecturer masuk je aku ngantuk...asal aku ngantuk je nampak muka lecturer...teettt....maafkan saya wahai lecturer..bukan niat saya nak tido dlm kelas...tapi mata saya nie haaa....aku pun x tau camne lagi nak handle problem nie...kekadang aku rase sia2 je datang sebab nanti aku x dengar ape yg lecturer cakap kan...huhu...


...ahaaa...hari itu dalam sejarah...aku n roomate aku org yg 1st sampai kat kelas...so aku amik la peluang ni utk posing2...tengok la...betapa rajinnya aku...kelas x start lagi dah khusyuk membaca buku...ahahaa...bajet betul...tu sume lakonan je semata2...aku???study???huh...nak exam nanti baru nak kelam-kabut...heheh...bagus punye habit...~~~
conclusion : aku kena cari jalan penyelesaian untuk mengatasi masalah mengantuk dalam kelas ni...(cehh...ayat skema gila....toink3)....semoga aku boleh berubah...amin....****

0 hot people like this: