Friday, September 16, 2016

The Unexpected

Assalamualaikum.

Selamat Hari Malaysia! Selamat Hari Raya Aidil Adha! Selamat Hari Kebangsaan!
Selamat ape lagi ye? hurmmm nampak sangat dah berbulan blog ni bersawang kan.
sampai aku dah dapat posting baru pun.
Alhamdulillah. Dapat balik hometown. Duduk sekali dengan family. But the problem is hospital tu jauh berbatu dari rumah. So kena la keluar awal pagi. Dan aku bukanlah sejenis manusia yg senang bangun awal. 

Dan lagi yang merunsingkan kepala otak aku ni is the current placement yg aku dapat. why why why why on earth aku dapat clinical???!!!! whyyyy..
I AM NOT THE ONE. I AM NOT. NOT. NO.

left with no choice, nak taknak kena hadap jugak. stress jangan cakap lah.
jerawat dah mula tumbuh subur ibarat cendawan tumbuh lepas hujan. sekarang pun tengah demam batuk selesema. 

I wish that I could transfer to KK. or at least to other dept. But I know, That is impossible.
I can only hope.

Idk lahh but I started to get lost. Idk anymore which path should I take. The road not taken, the road less travelled or  the road with no end?
I just dont know.

My Lord, guide my way and help me throughout the journey. Let me earn happiness in this tasteless bland life.


Sincerely, the human with no soul.

0 hot people like this: