Sunday, July 29, 2012

untitled!

Assalamualaikum..

Hari ni dah 9 Ramadhan...kejap je masa berlalu kan..
Tahun ni aku dapat puasa kat rumah lagi...best memang la best...tapi bosan jugak sebenarnye...nak buat pape pun malas..ye la bulan puasa kan cuaca dia memang panas terik...hujan pun macam segan2 je nak turun..

Entah kenapa..aku rasa puasa tahun ni macam tak berapa best..in fact,sejak dah masuk u ni,aku rasa macam semuanye pun hambar2 belaka...nak kata aku diserang sindrom kemurungan? macam tak je...

Tapi realitinye memang aku kesunyian pun sebenarnye...nampak macam desperate ke?tak la..just rindu je nak borak2 dgn kawan2...bile aku selongkar balik contact list kat henfon,baru aku sedar..betapa 'ramainye' kawan yg aku ade..
Maybe I just dont have the luck in friendship... :(
nvm..I hope I still have the luck in marriage!!haha..suddenly pulak...

Before this,kemain semangat lagi aku nak update blog frequently kan..tapi bile dah cuti ni,semua pun malas nak buat...adakah passion itu sudah pudar dlm hatiku?
Entah le..tanye la Rossa...

But for sure,line internet kat rumah aku yg spt hidup segan mati tak nak pulak tu adalah virus utama yg membunuh hasrat murniku itu..
Ohh mengapakah aku merasakan bahawa diriku masih terperangkap dlm gua pada zaman Paleolitik??!!


>sekarang ni tengah demam Sukan Olimpik London...aku pun turut terkena tempias bahangnye...hope Msia dapat la menang pingat!!
Malaysia Boleh!
#

0 hot people like this: